Kaj prodajaš ali Kje prodajaš?

Vrednost stare ure

Že stara znana zgodbica, ki na lepem primeru razloži, da ni pomembno samo, kaj prodajaš, pač pa predvsem kje oziroma komu. Samo kupec da tvoji ponudbi vrednost. A ni vsak kupec enak.


Oče je pred smrtjo povedal svojemu sinu:
“To je ura tvojega dedka in je stara več kot 200 let. Preden pa ti jo dam, pojdi k urarju v prvo vas in mu povej, da jo želiš prodati in vprašaj kakšna je njegova ponudba.”

Sin je odšel potem pa se je vrnil k očetu in rekel:
” Urar v vasi ponuja le 5 evrov, ker je ta ura stara.”

Oče mu nato pravi:
“Pojdi v starinarnico!”

On gre, potem pa se vrne in reče očetu:
“Ponujajo 5.000 evrov, ker je ura dragocena.”

Oče mu reče:
“Pojdi v muzej in ponudi uro za prodajo tam.”

Odšel je, nato pa se vrne k očetu in reče:
“So pripeljali strokovnjaka, ki je ocenil vrednost te ure. Ponudili so mi 1.000.000 evrov zanjo.”

In oče mu reče:
“Sin moj, želel sem te naučiti, da lahko samo pravo mesto in pravi ljudje resnično določijo tvojo pravo vrednost. Zato se ne postavi na napačen kraj ter ob napačne ljudi. Jezilo te bo, da te ne cenijo.
Da boš dosegel svojo vrednost, moraš pazljivo izbrati tudi ljudi/kupce. Ne dvomi vase in svojo ponudbo, zelo verjetno si samo na napačnem kraju.”

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.