Med vsemi ovirami za izboljšanje prodajnih rezultatov pri posameznikih se zmeraj kot največja in najpogostejša pokaže samospoštovanje. Ne, to ni tista igrana samozavest, ki jo nekdo kaže navzven, pač pa dejansko samospoštovanje, ki ga ima nekdo do sebe. Ne glede na to, kako uspešni v poslu ali življenju ste že, večinoma je naslednji korak povezan s prebojem takšne blokade.
Samospoštovanje je pri prodaji na direktni in zelo realni preizkušnji. Določene težave s samospoštovanjem prihajajo že iz osebnih lastnosti (ti ljudje redko pristanejo v prodaji). Veliko težav s samospoštovanjem pa po določenem času utrpi večina prodajalcev. Tudi takih, ki so se nekoč kitili z visoko stopnjo samospoštovanja. Veliko napačnih prepričanj v prodaji lahko vaše samospoštovanje močno ruši:
- Prodaja je prepričevanje
- Trg moje ponudbe ne potrebuje
- Jaz sem produkt in zavrnitev produkta je zavrnitev mene
- Stranke niso izobražene in ne razumejo
- Imamo previsoke cene
- …
Težava teh prepričanj je, da jih dobimo pogosto v obliki feedbacka s trga, kar jih še dodatno sidrira. Takšne izkušnje nas še dodatno potolčejo. Težava je, da ni pomembno, če je res, res postane, če nekaj dovolj krat slišimo.
Modul je namenjen vsem, ki se prodaje šele lotevate ali pa ste že izkušeni mački, ki vas je kakšna sprememba na trgu pahnila v spiralo negotovosti. Skozi identifikacijo ključnih napak boste lahko pripravili sebi lastno strategijo za izboljšave.
Ocene
Zaenkrat še ni nobenih ocen.