Profesionalna prodaja se začne z razumevanjem kupca. Bolje kot razumemo kupca, lažje pripravimo prodajni pristop ali strategijo. Nepoznavanje kupcev se pogosto kaže v velikem obsegu opravljenih aktivnosti, a zelo slabem izplenu, težavah tako v zaključevanju kot izvedbi rešitve.
Nerazumevanje se kaže v nejasnih odgovorih ZAKAJ in KAKO kupci kupujejo. Gre za predviden in zelo avtomatiziran proces ne glede na to ali kupujemo nekaj zase kot fizična oseba ali kot velika mednarodna organizacija. Če na ti dve vprašanji nimate jasnega odgovora, je ta modul pravi za vas. Na njem so tudi izkušeni prodajalci in lastniki podjetij odkrili nove dimenzije svojega dela.
Na delavnici bomo z interaktivnimi vajami in pogovori na praktičnih primerih spoznali, kakšni egoisti smo mi in kakšni egoisti so naše stranke. Kako to izkoristiti in v katero smer peljati ne samo pogovor s stranko, pač pa celotno prodajno strategijo podjetja.
Ne glede na to ali kupujemo liter mleka ali napredno tehnološko linijo, vsak nakup poteka po natančno predvidenih 4. korakih. Vsak od teh ima različno število podkorakov, ki pa so odvisni od kompleksnosti produkta/storitve, ki jo kupujemo. Nadalje podkorake določajo izkušnje nabave podobnih stvari v preteklosti, po nekod pa tudi že standardizirani procesi, ki zmanjšujejo tveganja napačnih odločitev.
Udeleženci modula boste spoznali tako korake, ki so značilni za vaše stranke kot možnosti, kako se uspešno vključiti v ta proces v različnih momentih.
Ocene
Zaenkrat še ni nobenih ocen.