Flip book element

Delavnica: Najučinkovitejši načini pridobivanja prodajnih sestankov

750,00 

Faza gradnje interesa pomeni prvi korak v prodajnem procesu. Med bazo potencialnih strank ali celo množico neznanih ljudi moramo »izluščiti« posameznike, ki so pripravljeni slišati, kaj imamo za povedati.

Ta faza je ena najbolj zapostavljenih in podcenjenih faz v podjetjih. Po navadi v te namene podjetja zaposlujejo nekvalificiran in neizkušen kader, četudi  v izvedbo raznih sejmov in konferenc investirajo visoka sredstva. Ena prvih nalog novo zaposlenih prodajalcev je po navadi »klicanje baze« in »zbiranje vizitk na srečanjih«.

Beri dalje

Delavnica: Profesionalno vodenje prodajnega sestanka

1.500,00 

Udeleženci dvodnevnega modula boste:

– pripravili vsak zase oz. za svoje podjetje kratko predstavitev, v kateri bo kupec slišal ključne njemu potrebne informacije.

– dobili natančno strukturo in navodila, kako v naslednjem obdobju pridobiti referenčne zgodbe pri svojih lojalnih kupcih in kako jih uporabiti na prodajnih srečanjih.

– jasno sliko o tem, kako obdržati kontrolo nad sestankom in to zelo obsežno področje spoznali oz. preoblikovali v jasen proces.

– spoznali svoje napake in navodila za aktivno poslušanje. 7

– natančna navodila, kako zaključiti prodajni sestanek in predvsem, kako obdržati kontrolo nad procesom odločanja stranke.

Beri dalje

Delavnica: Zaključevanje profesionalne B2B prodaje

750,00 

Zaključevanje prodaje je korak v prodajnem procesu, kjer se vse napake prejšnjih korakov, od priprave baze, načina pridobivanja prvega sestanka, vodenja razgovorov,… pokažejo kot ugovori in zavlačevanje strank. Če k temu prištejemo še psihološko nepripravo prodajalcev in ekip na čustveni pritisk, ki se dogaja v tej fazi, ugotovimo, zakaj ima toliko prodajalcev občutek, da ne znajo zaključevati prodaje.

Beri dalje

Delavnica: Samozavest v prodaji

750,00 

Med vsemi ovirami za izboljšanje prodajnih rezultatov pri posameznikih se zmeraj kot največja in najpogostejša pokaže samospoštovanje. Ne, to ni tista igrana samozavest, ki jo nekdo kaže navzven, pač pa dejansko samospoštovanje, ki ga ima nekdo do sebe. Ne glede na to, kako uspešni v poslu ali življenju ste že, večinoma je naslednji korak povezan s prebojem takšne blokade.

Beri dalje

Delavnica: Dvigni svoj prodajni pristop na raven najboljših

750,00 

Profesionalna prodaja se začne z razumevanjem kupca. Bolje kot razumemo kupca, lažje pripravimo prodajni pristop ali strategijo. Nepoznavanje kupcev se pogosto kaže v velikem obsegu opravljenih aktivnosti, a zelo slabem izplenu, težavah tako v zaključevanju kot izvedbi rešitve.

Beri dalje

Zbudi prodajalca v sebi

25,00 

Knjiga “Zbudi prodajalca v sebi” je prva knjiga na trgu, ki se ne ukvarja toliko z nasveti, kako izboljšati prodajo, kako postaviti boljše vprašanje ali kako pripraviti boljšo prezentacijo, pač pa s tem, kako premagati lastno negativno prepričanje o prodaji. Torej, kako premagati sebe in postati prodajalec.

Kategorija: Oznake: , , , , ,
Beri dalje

Create a Flip Book for any product category. You can also select custom posts.