Predgovor h knjigi

Primož Hvala

Matjaža sem spoznal v digitalnem svetu, kjer je množica sporočil, poplava vplivnežev, vse in vsi na svetu so ti dostopni. In v tej množici je izstopal. Bil drugačen. Njegove misli, prodajne ideje so bile drugačne. Toliko različnih idej na enem mestu lahko le redko prebiraš. Pritegnil me je s širino pogleda na prodajo. Ker sem pristaš osebnih stikov, sem predlagal, da se srečava in spoznava. Takoj je bil za.

Tako sva se dobila na en deževen dan v Ljubljani. In doživel sem ogromen val pregovorov, misli in idej glede prodaje. Za vsako situacijo je imel en pregovor, eno splošno prodajno resnico ali en nasvet, kako bi lahko kaj bolje naredili. Brez kakršnekoli napihnjenosti, brez olepševanja. Samo gole prodajne resnice in nasveti. Tiste preproste ideje, ko si rečeš »Tako preprosto, ampak deluje«. Zato sva tudi začela sodelovati. Te ideje so tudi v knjigi.

Ko mi je omenil, da piše knjigo o prodaji za posameznika, sem bil navdušen in vznemirjen. Navdušen, ker se redko kdo spravi pisati knjigo za tiste, ki jim je v prodaji neugodno in za tiste, ki v prodaji uživajo. Knjigo, ki je za vsakega posameznika in hkrati za prodajno ekipo. Vznemirjen, ker sem komaj čakal da jo preberem.

In sem dočakal. Izjemno knjigo, ki ji bo uspelo združiti ljudi, ki se praviloma ne družijo. Knjiga bo pomagala vsem, ki imate odpor do prodaje, da vzljubite sebe kot prodajalce in začnete prodajati sebe, svoje storitve, izdelke, doživljanje… Najboljšim prodajalcem, bo knjiga pomagala odkriti še dodatno tančico prodajnih skrivnost in narediti še korak naprej v vaši prodaji. Četudi mislite, da to ni mogoče. Preverite. Izzovite sebe in svoje življenje.

Matjaž namreč zelo dobro opiše vse predsodke, ki nam preprečujejo biti uspešni v prodaji. Govori o osebni naravnanosti, o navadah, ki izhajajo iz vzgoje, ki nam preprečujejo, da bi razvili prodajne kompetence, ki jih imamo. Tega enostavno ne najdemo v ostalih prodajnih priročnikih. Zelo preprosto, povsem jedrnato in zelo aplikativno v prakso vsakega od nas. Če teh ovir ne premagate, nikoli ne boste v popolnosti razvili svojih prodanih kompetenc in ne boste dosegli svojega prodajnega maksimuma. Ne boste uživali v prodaji in zaključevali prodaje. »Prodajnim mačkom« pa omogoči, da naredijo korak naprej od sedanjega uspeha. Vzemite si čas in odkrili boste, kje imate še milimeter za svoj napredek. Milimeter, ki ima lahko kilometrske učinke na vaš še boljši prodajni uspeh.

Matjaž ne ponuja instant rešitev. Ponuja in razlaga veliko življenjskih pregovorov in prodajnih resnic. Edini je, ki ovire za razvoj prodajnih kompetenc povezuje s starimi slovenskimi pregovori, ki so globoko zakoreninjeni v naši vzgoji. V bistvu bi to morali prebrati tudi vsi mladi starši J. Vendar podaja prodajne resnice na način, da zahteva od bralca razmislek in to posledično vodi v boljše pomnjenje ter tako v večjo implementacijo v praksi. K temu nas spodbuja. Zato tudi vprašanja in ponovitve ob koncu poglavji. Ta vprašanja so še ena zanimiva podrobnost te knjige, ki me, četudi ni delovni zvezek, sili k razmisleku in akciji. Brez akcije ni napredka. Posebej v prodaji.

Kot razlaga Matjaž v knjigi – ODLOČITEV sestavljata besedi OD in LOČITEV. Odločitev pomeni ločitev od nečesa. Odločitev za korak naprej, pomeni ločitev od sedanjega stanja. Prebudi prodajalca v sebi je edinstvena knjiga o resnicah, ki jim podležemo in nam preprečujejo prodajne uspehe. Lahko pa nam omogočajo pospešek prodaje, če jih uporabimo v praksi. Na vas pa je odločitev ali želite ostati, kjer ste danes, ali pa želite narediti korak naprej.

Če se hočete ločiti od sedanjega stanja in narediti še korak naprej v svoji prodaji, potem vam iz vsega srce priporočam, da tole knjigo preberete. Garantiram vam, da boste prodajo dvignili za vsaj en nivo višje.

mag. Primož Hvala

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja