1. teden življenja – hvaležnost

Nekateri ste že opazili, da sem na zadnji dan novembra dobil svojega prvega pravega poslovnega otroka. Izšla je namreč moja prva knjiga. Še danes prejemam klice oseb, s katerimi se nismo slišali leta, ker mi želijo čestitati za ta projekt.

PAZI: Še ob rojstvu hčere in sina nisem prejel toliko čestitk od poslovnih partnerjev!

A kot vsakemu avtorju, prodajalcu, podjetniku, se tudi meni pravi nasmeh nariše na lica, ko te osebe ob pohvalah izrečejo 3 čarobne besede: “Kupim X knjig!”

In res, naročila so začela prihajati iz vseh koncev Slovenije in celo tujine. Ja, prav ste prebrali. Naročilo za knjigo sem prejel celo iz oddaljene Brazilije. G. Dvoršak, če to prebirate, hvala za to presenečenje.

A prvi teden ni bil napolnjen izključno s klici, pač pa tudi z dostavami. Odločil sem se namreč, da prvim kupcem knjigo dostavim osebno. In dnevno so nastajali spodnji kolaži:

Zakaj se mi splača osebna dostava

Ja, vsak dan v tednu sem bil na terenu in dobavljal knjige. Mnogi me še danes sprašujete, ali se mi to res splača. Moj odgovor je preprost. Ne splača se, če želiš živeti od prodaje knjig. Meni se splača iz sledečih ciljev:

a) Želim, da me pozna vsak prodajalec in podejtnik v Sloveniji

b) Pomagati vsaj 10 podjetjem v letu 2017 izboljšati proslovne rezultate

c) Pridobiti neprecenljiv marketinški material zadovoljnih kupcev (gornji kolaži)

NEVARNOST: Povabiti mene na sestanek lahko resno ogrozi obstoječe destruktivne prakse v podjetju!

Kaj pravi trg po prvem tednu

Trenutni feecbacki s trga so zelo pozitivni. Kupcem je všeč, da knjiga ni predebela (jo bodo prebrali) in ne pretanka (za plačan denar so prejeli zadovoljivo količino informacij). Prav tako pohvalijo jasno berljivo pisavo.
Še posebej pa pohvalijo vprašanja in naloge, ki so na koncu vsakega poglavja. Zakaj sem se odločil za to? Ker knjiga ni prodajni priročnik, pač pa priročnik za odkrivanje lastnih omejujočih vzorcev. Tega se brez lastne introspekcije ne da in posledično naloge in vprašanja.
In glavno spoznanje, do katerega so me pripeljali kupci, sam se ga sploh nisem zavedal. Prodajalec ni le tisti, ki s svojim vplivom pomaga strankam do odločitve. Prodajalec je namreč tudi tisti, ki s svojim vplivom do odločitev pomaga svojim sodelavcem. Ja, tako je, vodenje ljudi je prodaja v svoji esenci. In presenetljivo veliko količino knjig so kupila podjetja, ki prodajnih ekip sploh nimajo. Pač pa se zavedajo, da morajo ta znanja osvojiti tudi njihovi vodje.

PONOVI: Vodenje ljudi je prodaja v svoji esenci!

Za konec – kaj še čakaš?

Zato ne glede na to, ali ste prodajalec/prodajalka ali vodja podjetja/ekipe, znanja iz prodaje ni nikoli preveč. Ker več virov kot spremljate, več načinov in prijemov imate na izbiro.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.